Beantwoord

Online betaling: verkeerde banking-app opent

  • 16 June 2023
  • 1 reactie
  • 1130 Bekeken

Beste

 

Ik ben een IPhone gebruiker, en heb meerdere banking-apps op mijn smartphone gedownload. Als ik een online betaling wil uitvoeren, dan krijg ik standaard de optie om een andere Banking-app te openen en niet de Easy Banking-app. 

Bij voorkeur wens ik geen gebruik te maken van externe services, zoals: Payconiq, PayPal, ApplePay, … 

Is er een mogelijkheid dat ik de Easy Banking-app kan instellen als standaard, of een gelijkaardige oplossing? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt. 


Met vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord van LarsD 19 June 2023, 11:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @ValentinoRos,

Bedankt voor je bericht.

Als we het goed begrijpen krijg je niet onze app als je kiest om te betalen via “bancontact” maar een app van een andere bank? De functies van Payconiq, PayPal en ApplePay zouden normaal steeds apart moeten staan als betaalmiddel. Tenzij natuurlijk de handelaar zelf bepaalde betaalmiddelen niet ondersteunt. 

Indien je wil betalen bij een webwinkel kan het ook zijn dat bepaalde toepassingen standaard worden opgeroepen omdat die ook als standaard werden ingesteld op het toestel. 

Op toestellen van android kan dit wel aangepast worden via “Apps.” Helaas is het via toestellen die werken op iOS (Apple) niet mogelijk om andere apps als standaard in te stellen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer