Beantwoord

Opties nieuwe packs vanaf 2024

  • 2 January 2024
  • 4 reacties
  • 308 Bekeken

Beste

Waar kan ik op de Easy Banking Web site of in de app , de informatie terugvinden over mijn gekozen pack en de bijhorende opties? Volgens info van vorig jaar (schermprint bij het maken van mijn keuze) zou je vanaf 1/1/2024 (nu dus) de opties moeten kunnen beheren. Daarvoor moet je ze natuurlijk eerst weten te vinden. Waar staan deze aub. of is er misschien vertraging met de technische implementatie? Zo ja, tegen wanneer verwacht u dit klaar te hebben?

Albast bedankt.

Mvg

M.D.

icon

Beste antwoord van LarsD 3 January 2024, 10:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo @FoxM,

Bedankt voor je bericht.

Je kan een overzicht van ons nieuwe aanbod (met de bijhorende opties) vinden op onze website

Wanneer je in je profiel bent in Easy Banking App of Easy Banking Web kan je via de optie “aanbod” ook meer informatie vinden.

Momenteel is het nog niet mogelijk zelf een ander pakket te kiezen in Easy Banking App of Easy Banking Web. Dit kan enkel gebeuren via het Easy Banking Centre of een kantoor.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Indien je liever langs een kantoor wil gaan dan kan je via onze website een afspraak maken.

Met vriendelijke groeten,

LarsD
 

Beste LarsD

 

Bedankt voor de info. De algemene info kon ik ook al zelf terugvinden. Bovendien ben ik in het bezit van alle pdf website printouts met info toen ik vorig jaar mijn keuze maakte.

Mijn vraag was eigenlijk anders bedoeld. Ik ben op zoek naar mijn eigen persoonlijk overzicht waar ik mijn huidige actieve pack kan zien met de eventuele opties en het actuele tarief (nu nog gratis in mijn geval) en het toekomstige tarief (2025). Ik wil namelijk mijn kosten kennen/verifiëren en plannen. Komt er zo een gepersonaliseerd overzicht in de app en tegen wanneer? Onder het aanbod in de app gaat het ook weer om het algemene aanbod. Ik refereer nog eens naar de boodschap tijdens de keuze in de app: “Vanaf 1 januari 2024 kan u opties toevoegen of verwijderen”. Dan moet er toch een overzichtspagina zijn om een bestaande optie(s) toe te voegen of te verwijderen?

Alvast bedankt.

Mvg

M.D.

Reputatie 4

Hallo @FoxM,

Je gaat enkel een algemeen overzicht vinden van ons aanbod. Op basis van die informatie zou je in principe wel voor jezelf via dat overzicht kunnen nagaan van hetgeen dat je al gebruikt van diensten die standaard zijn begrepen en de aanvullende opties die je nu misschien ook al gebruikt. 

We hebben ook de volledige tarievenlijst die je op onze website kan vinden.

Indien je niet meteen zelf weet welke zaken in je huidig pakket zitten kan je dit natuurlijk ook laten nakijken door een adviseur via het Easy Banking Centre. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

 

Beste LarsD

 

Wat jammer. Dan ben ik de mening toegedaan dat de bank de belofte niet vervult. In mijn geval is dan de “Hello Pack niet de 100% digitale oplossing voor uw dagelijkse behoeften”. Want via aanbod in de digitale app, kan je alleen maar nieuwe zaken toevoegen en geen opties verwijderen. Ik kijk er naar uit dat dit nog wel mogelijk gaat worden.

 

Bedankt.

Mvg

M.D.

Reageer