Beantwoord

Overgang Bpost naar BNP

  • 22 January 2024
  • 4 reacties
  • 1360 Bekeken

Hallo,

Tot afgelopen vrijdag was ik jarenlang trouwe en tevreden klant van Bpost bank.

vanaf vandaag zouden we kunnen inloggen via de app van BNP. Ik heb mijn kaartnummer ingegeven en mijn klantnummer. Dan krijg ik een foutmelding: technisch probleem: EBA0010

Ik kan dus niet inloggen en niet aan mijn rekeningen.

Wat nu te doen? wanneer is dit probleem opgelost?

icon

Beste antwoord van LarsD 24 January 2024, 15:40

Bekijk origineel

4 reacties

Bij mij werkt het prima, ik kon zonder probleem inloggen vandaag. Je zou naar Postkantoor kunnen gaan voor hulp of de klantendienst van BNP Paribas bellen.

Zelfde probleem hier, mijn easy banking web zou “geblokkeerd” zijn, ik zal dus mijn betalingen niet op tijd kunnen doen. Schandalig!!
PS: klantendienst is onbereikbaar, ze houden je aan de lijn met een muziekje en na een half uur leggen ze af.

Kan op pc inloggen via kaartlezers maar niet via itsme

Reputatie 4

Hallo @Rene1962, @JennyDW, @Cindy0675,

Bedankt voor jullie berichten.

Onze excuses voor dit ongemak.

Er zijn helaas voor een aantal klanten die vanuit bpost bank komen nog technische problemen.

We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.

Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer