Beantwoord

Payconiq stuurt uitnodiging voor tweede handtekening

  • 26 April 2024
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

Beste, bij het toekennen van een rekening binnen de payconiqapp komt een popup met de melding dat er een tweede handtekening vereist is. Er komt nergens geen notificatie binnen om ergens een tweede handtekening te plaatsen ( niet via EBA/EBW) Kunnen jullie mij helpen.

icon

Beste antwoord van Liz 26 April 2024, 14:19

Bekijk origineel

5 reacties

Dag @Anja Weyne ,

 

Bedankt voor je bericht.

Betreft dit een gemeenschappelijke rekening?

 

Groetjes,

Liz

Ja, inderdaad

Dag @Anja Weyne ,

 

Ik heb dit even aan Payconiq gevraagd en zij raden dit aan:

De medehouder van deze rekening moet in zijn of haar Payconiq app (gelinkt met een ander gsm-nummer, ander e-mailadres en ander kaartnummer) de rekening ook koppelen.

Indien dit toch niet tot een oplossing leidt, raden we aan om rechtstreeks met Payconiq contact op te nemen zodat zij dit voor jullie persoonlijke situatie verder kunnen bekijken.

U kan hen onderaan op deze pagina contacteren.

 

Groetjes,

Liz

Super, dank u wel. 

Graag gedaan! Laat ons gerust weten wat uiteindelijk de oplossing was, zo kunnen andere leden (en wij) hier ook uit leren.

 

Groetjes,

Liz

Reageer