Beantwoord

Per ongeluk nieuwe kaart aangevraagd

  • 10 July 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ik ben van bank veranderd en ben net klant geworden bij Fortis. Toen ik mij wou aanmelden met de easybankapp heb ik per ongeluk in plaats van aanmelden op registreren gedrukt. Ik heb alle stappen voltooid en kreeg op het einde de melding dat mijn nieuwe bankkaart met de post verstuurd zou worden. Dit was helemaal niet de bedoeling, ik had mijn bankkaart al ontvangen, ik wou mij enkel aanmelden om de app te kunnen gebruiken. Hoe kan ik dit rechtzetten? Gaat na aankomst van de nieuwe kaart mijn oude kaart geblokkeerd worden?

icon

Beste antwoord van LarsD 10 July 2023, 12:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @cerennss,

Bedankt voor je bericht.

Als we het goed begrijpen heb je al een rekening met een kaart. Je hebt dan per ongeluk via de app een tweede rekening met kaart geopend.

Je kan dan via de app beveiligd bellen om die andere rekening te sluiten. Dit doe je door onderaan in de app te klikken op Communicatie. Je wordt dan beveiligd doorgeschakeld met het Easy Banking Centre dat open is op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer