Beantwoord

probleem geen toegang tot eigen rekening ex B post

  • 23 January 2024
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Nog steeds niet mogelijk om aan te melden, niet op app en niet op pc.

Geen contract lees ik telkens.

Geraak op geen enkel nr binnen en op mail geen antwoord.

Hoe kan ik betalingen enzo doen? Niet.

Waar kan ik in godsnaam hulp krijgen.

icon

Beste antwoord van LarsD 23 January 2024, 16:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @peggy1,

Bedankt voor je geduld. Onze excuses voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer