Beantwoord

problemen app visa

  • 11 January 2024
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Sinds twee weken krijgen ik steeds onderstaande melding wanneer ik mijn balans van mijn Visa kaart wil checken. Bij mijn debit kaart is dit niet. Naar beneden vegen, app al verwijderd en terug geïnstalleerd, gsm aan en uit gezet,… Niets helpt. Wie weet raad? Want is een zeer vervelend probleem. 

 

icon

Beste antwoord van LarsD 11 January 2024, 11:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo @elienber,

Bedankt voor je bericht.

We raden je aan het Easy Banking Centre te contacteren. Op die manier kan dit probleem verder onderzocht worden. 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen via 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb ook dat probleem maar gelukkig kan ik wel via Easy Bank Web de verrichtingen zonder problemen bekijken dus stel ik Elienber voor om via deze weg de kredietkaart verrichtingen te bekijken.

 
Reputatie 4

Hallo @Alexander,

Hoe lang ervaar je dit probleem al? Heb je ook al dit verder laten onderzoeken?

Het is inderdaad goed om ook eens te kijken in Easy Banking Web want daar kan je ook de verrichtingen van de kaart bekijken.

@elienber je kan hier een handleiding vinden voor hoe je dit kan raadplegen in Easy Banking Web: Raadpleeg de verrichtingen en het beschikbaar saldo van je kredietkaart | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 6
Badge +3

Dat probleem is blijkbaar opgelost, nu kan ik terug de verrichtingen zien in EBA.

Reputatie 4

Hallo @Alexander,

Bedankt voor ons een update te geven.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer