Beantwoord

Problemen met aanmelden in ITSME en Easy Banking App

  • 17 November 2020
  • 3 reacties
  • 1099 Bekeken

Hallo,

Gisteren geen vuiltje aan de lucht.

Vandaag kan ik niet inloggen met itsme en ook niet in de Easy Banking App.

Eigenaardig dat beide niet werken.

Heb al cache verwijderd van mijn smartphone en een reboot gedaan!

Graag wat info, feedback, oplossing(en).

Hopelijk kan het zonder herinstallatie van beide apps.

 

Thx everyone :angry:

icon

Beste antwoord van DanK 17 November 2020, 12:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hallo @robbe58 , als je een melding krijgt over een vervallen Easy Banking Web contract in de app, volstaat het om je profiel te verwijderen en je opnieuw aan te melden.

Dit kan je doen door rechtsboven te drukken op de drie puntjes
→ kies voor Profielgegevens
→ kies voor Profiel Verwijderen


We zijn echter niet op de hoogte gebracht van een algemene technische storing met Itsme. Kan je proberen om je profiel in de webbrowser ook te verwijderen en je dan opnieuw handmatig aan te melden met de kaartlezer? Aangezien de link met je Easy Banking Web contract dan opnieuw gemaakt is, zou dit het Itsme probleem moeten verhelpen.

 

Alle feedback hierover is welkom!

 

Beste,

Ik krijg geen melding van een vervallen contract of zo.

Alleen de melding van een ongeldige code, terwijl ik er zeker van ben dat ik 2x de juiste code heb ingevoerd zowel in de Easy Banking App als ook in ITSME.

Dus weet ik niet waarom ik nu problemen heb.

In het slechtste geval zal er dan toch niets anders opzitten dan beide Apps opnieuw te installeren.

Heb zojuist opnieuw geprobeerd.

  • Melding verkeerde code 3x
  • Easy Banking App geblokkeerd
  • Moet nu opnieuw een login pincode aanmaken.

En dit is niet de eerste keer. Gebeurde reeds meerdere malen.

Reputatie 1

Mijn excuses. We hadden verschillende oproepen gekregen van klanten die wel zo een melding ontvangen hadden deze ochtend, vandaar mijn schijnbaar ongerelateerd antwoord op jouw vraag.

 

De technische diensten zijn op de hoogte van het probleem dat jij aanhaalt. De enige manier om dit voorlopig op te lossen is door een nieuwe Easy Banking Code aan te maken met de kaartlezer. Weet wel dat de nieuwe app (die dit jaar nog zal uitkomen) veel betere functionaliteiten heeft en dat de IT’ers hieraan gewerkt hebben met de gekende problemen in het achterhoofd, dus dit mag geen probleem meer vormen voor de nabije toekomst. :slight_smile:

Reageer