Beantwoord

Problemen met inloggen

  • 2 November 2022
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Beste,

kan iemand mij helpen. Ik ben recent klant geworden bij Fortis. Ik heb de easy Banking app geïnstalleerd. Wanneer ik mij wil aanmelden met behulp van faceID of mijn code handmatig ingeef dan kom ik op het begin scherm van mijn rekeningen. 
Echter bevriest men scherm dan en kan ik geen verdere handelingen meer doen ?? 
 

Als ik hier geen oplossing voor vind is deze app totaal nutteloos voor mij. Hopelijk kan iemand mij helpen.

icon

Beste antwoord van LarsD 7 November 2022, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag @Michielfr 

Kan je Easy Banking App verwijderen, je toestel volledig uitschakelen en terug inschakelen en vervolgens de app opnieuw installeren?

Laat het me zeker weten als de app nadien nog niet reageert.

Beste YannickB,

Ik heb alles gedaan wat u zei. Nu werkt het 80% van de keren wel als ik het probeer. Dus daar ben ik al blij om. 
Enkel als ik nu geld wil ontvangen of overschrijvingen wil doen waarbij ik rechtstreeks naar de bankapp wordt gestuurd krijg ik volgende melding: “geen bruikbare debetkaarten. U hebt geen bruikbare debetkaarten waarmee we deze verrichtingen kunnen uitvoeren. Kijk uw kaarten na en probeer opnieuw. (BCP0546)”

Mijn vriendin is op het zelfde moment klant geworden en gebruik onze gemeenschappelijke rekening via de app, zij heeft geen enkel probleem. 
 

mvg 

Michiel 

Reputatie 4

Hallo, @Michielfr,

Deze debetkaarten zijn al reeds in gebruik genomen door er met pin mee te betalen in een handelszaak? Dit moet namelijk eerst gebeuren alvorens ze voor digitale toepassingen gebruikt kunnen worden.

Reageer