Ik probeer al sinds gisteren betalingen uit te voeren, maar krijg altijd hetzelfde probleem: Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.
Heel frustrerend...
Ik probeer al sinds gisteren betalingen uit te voeren, maar krijg altijd hetzelfde probleem: Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.
Heel frustrerend...
Hallo FHCW,
Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat we het makkelijker voor je op kunnen volgen.
Bij welk type betalingen krijg je die foutmelding? Probeer je een betaling via Bancontact/QR-code te doen, of wil je overschrijven vanaf je zichtrekening?
Dag Yanick,
Puur bij het aanmelden, geraak niet op het platform.
Staat er in dat geval een foutcode bestaande uit enkele letters en cijfers achter die melding?
Als je onlangs een nieuwe debetkaart kreeg, dan raad ik je alvast ook aan om een nieuw profiel aan te maken zodat die kaart gekoppeld kan worden.
Dat doe je op onze site door links op het aanmeldscherm te klikken op Aanmelden met een ander profiel. In onze app kan je bovenaan rechts op het aanmeldscherm drukken op de drie punten, kiezen voor Profielgegevens en vervolgens drukken op Profiel verwijderen.
Er staan geen cijfers en geen letters achter de melding. wel kregen we idd een nieuwe kaart.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.