Problemen om betalingen uit te voeren

  • 8 March 2020
  • 5 reacties
  • 601 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik probeer al sinds gisteren betalingen uit te voeren, maar krijg altijd hetzelfde probleem: Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar. Bel +32 2 433 40 92.

Heel frustrerend...


5 reacties

Reputatie 7

Hallo FHCW,

Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat we het makkelijker voor je op kunnen volgen.

Bij welk type betalingen krijg je die foutmelding? Probeer je een betaling via Bancontact/QR-code te doen, of wil je overschrijven vanaf je zichtrekening?

Dag Yanick, 

Puur bij het aanmelden, geraak niet op het platform. 

Reputatie 7

Staat er in dat geval een foutcode bestaande uit enkele letters en cijfers achter die melding?

 

Als je onlangs een nieuwe debetkaart kreeg, dan raad ik je alvast ook aan om een nieuw profiel aan te maken zodat die kaart gekoppeld kan worden.

Dat doe je op onze site door links op het aanmeldscherm te klikken op Aanmelden met een ander profiel. In onze app kan je bovenaan rechts op het aanmeldscherm drukken op de drie punten, kiezen voor Profielgegevens en vervolgens drukken op Profiel verwijderen.

Er staan geen cijfers en geen letters achter de melding. wel kregen we idd een nieuwe kaart.

Reputatie 7

Lukt het om aan te melden nadat je een nieuw profiel hebt aangemaakt?

Reageer