Beantwoord

Rekening afsluiten lukt niet

  • 12 December 2023
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Ik probeer mijn rekening af te sluiten via easy banking web maar zie een scherm met draaiend wiel en de operatie voltooit nooit. Uiteindelijk wordt ik automatisch uitgelogd.

De app stuurt mij gewoon door naar easy banking web.

Dit is mijn laatste rekening en wil graag zo snel mogelijk geen klant meer zijn van uw bank.

 

 

icon

Beste antwoord van LarsD 12 December 2023, 13:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @JeroenK,

Bedankt voor je bericht.

Indien dit je laatste rekening is ga je dit zelf niet kunnen sluiten in je profiel via Easy Banking Web. Je kan dit wel laten sluiten via een adviseur door beveiligd te bellen naar het Easy Banking Centre of een afspraak te maken in een kantoor.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Met vriendelijke groeten,

LarsD


 

 

Reageer