Beantwoord

rekeninguittreksels beleggingsrekening

  • 26 May 2021
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

met aanloggen met edge op mijn pc krijgen we geen rekening uittreksels voor het jaar 2020 bij de beleggingsrekening van mijn vrouw. we krijgen het bericht "voor dit jaar geen rekeninguittreksels beschikbaar" . dit zowel als ik inlog onder mijn naam en de rekening aanklik bij andere rekeningen alsook als mijn vrouw inlogt en kijkt bij de rekening onder sparen en beleggen. Voor de andere jaren zijn er wel uittreksels beschikbaar in beide gevallen. Via de app zijn er wel rekeninguittreksels beschikbaar; Hoe komt dit??? Is dit een bug?

icon

Beste antwoord van JarneM 28 May 2021, 10:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @lucstessels,

 

In principe zijn de rekeninguittreksels zowel via de Easy Banking App als via Easy Banking Web te raadplegen.

 

Kan je eventueel eens proberen op de computer de rekeninguittreksels te openen door eerst bovenaan te kiezen voor ‘Dagelijks Bankieren’ en nadien te kiezen voor ‘Mijn Rekeninguittreksels’ ’?

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Op de door u voorgestelde wijze zijn de rekeninguittreksels wel beschikbaar, maar nog steeds niet op mijn voorgestelde manier. 

Ik kon wel aan mijn uittreksels via de app.

ik wou alleen laten weten dat er een foutje was in de onlinetoepassing of is dit enkel bij mij het geval?

groetjes

luc

Reputatie 2

Hallo @lucstessels ,

 

Dan raad ik je toch even aan om contact op te nemen met onze helpdesk op het nummer 02 433 40 92. Er is hier alleszins geen algemeen probleem van gekend dus dan kunnen ze dit best doorgeven aan onze IT-diensten.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer