Sinds deze voormiddag kan ik geen betalingen uitvoeren via de app. Ik krijg telkens de melding dat er een technische storing is, en dat ik nu niet verder kaan. Probeer het later nog eens.
ik heb exact dezelfde problemen sinds deze morgen.
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses voor dit ongemak. Er is inderdaad een probleem met onze app. Het moet wel lukken betalingen uit te voeren met behulp van een kaartlezer.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Bij mij is het opgelost nu.
Hallo
Bedankt om ons op de hoogte te houden. We zijn blij dat het ondertussen bij jou is opgelost.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.