Beantwoord

Taal app na update Dec. 2020

  • 19 December 2020
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

Hallo,

 

Na de update van de banking app in December 2020 is de taal van mijn app omgeslagen naar Engels.
Mijn contract en de website staan nochtans in het Nederlands.
Wat kan ik hieraan doen?

 

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 19 December 2020, 13:55

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Fierams ,

Voor het aanmelden heb je een menu rechtsboven. Hier heb je de optie om de taal van je app te wijzigen.

Lukt het om dit zo naar Nederlands te wijzigen?

Groetjes,

Lieze

Dank u. 
Lijkt wel geen logische plaatsing voor zo’n optie, haha.

 

Geniet van je dag!

 

Hey @Fierams ,

We kregen van klanten de feedback dat ze het jammer vonden dat ze in een niet-gekozen taal moesten aanmelden alvorens de app naar de geschikte taal verandert (na ingave van de klant- en kaartnummer), vandaar dat dit zo gewijzigd is.

Groetjes,

Lieze

Reageer