Hallo,
Na de update van de banking app in December 2020 is de taal van mijn app omgeslagen naar Engels.
Mijn contract en de website staan nochtans in het Nederlands.
Wat kan ik hieraan doen?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHallo,
Na de update van de banking app in December 2020 is de taal van mijn app omgeslagen naar Engels.
Mijn contract en de website staan nochtans in het Nederlands.
Wat kan ik hieraan doen?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelHey
Voor het aanmelden heb je een menu rechtsboven. Hier heb je de optie om de taal van je app te wijzigen.
Lukt het om dit zo naar Nederlands te wijzigen?
Groetjes,
Lieze
Dank u.
Lijkt wel geen logische plaatsing voor zo’n optie, haha.
Geniet van je dag!
Hey
We kregen van klanten de feedback dat ze het jammer vonden dat ze in een niet-gekozen taal moesten aanmelden alvorens de app naar de geschikte taal verandert (na ingave van de klant- en kaartnummer), vandaar dat dit zo gewijzigd is.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.