Beste,
Omwille van een nieuwe gsm met ik de fortis app opnieuw activeren. Helaas nooit gekoppeld aan itsme, dus moet via de bankkaart en kaartlezer. Ik heb hiervoor een nieuwe kaartlezer aangevraagd en ontvangen. Na het invoeren van mijn challenge en pincode krijg ik een response van 10 cijfers, waar ik uiteraard niets mee kan doen. Ik ben naar mijn bankkantoor geweest, waar ik een nieuwe kaartlezer heb gekregen, met helaas hetzelfde probleem, dus vermoedelijk geen probleem met de kaartlezer, maar met de kaart. De kaart is gereset in het bankkantoor, maar heeft ook niet geholpen. Vandaag dan naar de helpdesk gebeld. Hun oplossing: een nieuwe kaartlezer gaan halen. Ze gaan er dus van uit dat ik pech heb en recent twee defecte kaartlezers heb ontvangen…
Nog iemand die recent dit probleem heeft tegengekomen en wat de oplossing was? Want ik kan ondertussen geen betalingen meer uitvoeren aangezien ik niet ingelogd raak op de website of de app.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel