Beantwoord

Te veel cijfers bij response

  • 4 August 2023
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Beste,

Omwille van een nieuwe gsm met ik  de fortis app opnieuw activeren. Helaas nooit gekoppeld aan itsme, dus moet via de bankkaart en kaartlezer. Ik heb hiervoor een nieuwe kaartlezer aangevraagd en ontvangen. Na het invoeren van mijn challenge en pincode krijg ik een response van 10 cijfers, waar ik uiteraard niets mee kan doen. Ik ben naar mijn bankkantoor geweest, waar ik een nieuwe kaartlezer heb gekregen, met helaas hetzelfde probleem, dus vermoedelijk geen probleem met de kaartlezer, maar met de kaart. De kaart is gereset in het bankkantoor, maar heeft ook niet geholpen. Vandaag dan naar de helpdesk gebeld. Hun oplossing: een nieuwe kaartlezer gaan halen. Ze gaan er dus van uit dat ik pech heb en recent twee defecte kaartlezers heb ontvangen…

Nog iemand die recent dit probleem heeft tegengekomen en wat de oplossing was? Want ik kan ondertussen geen betalingen meer uitvoeren aangezien ik niet ingelogd raak op de website of de app.

icon

Beste antwoord van LarsD 4 August 2023, 13:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Steven De Vriendt,

Bedankt voor je bericht.

Het is moeilijk om hierop te antwoorden gezien via deze weg er geen mogelijkheid is om te gaan kijken achterliggend of alle functies/parameters van de kaart goed staan.

Vermoedelijk gaat het probleem wel liggen aan de kaart gezien de kaartlezer al eens is vervangen en hetzelfde probleem gaf.

Het beste zou eigenlijk zijn om de kaart te laten vervangen of voor de zekerheid opnieuw via de helpdesk de kaart volledig te laten nakijken op fouten.

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste,


Ik vermoed dit ook, maar is lastig als de helpdesk dit afwijst en liever heeft dat je een nieuwe kaartlezer gaat halen.

Ik probeer het nog eens opnieuw.

 

Mvg

Steven

Reputatie 4

Hallo, @Steven De Vriendt,

Het is inderdaad toch beter dat eerst alles wordt nagekeken voor er conclusies worden genomen. Hopelijk dat er kan gevonden worden wat de fout veroorzaakt. En als er uiteindelijk niets concreet kan gevonden worden dan is het waarschijnlijk een defect met de kaart en moet dit gewoon vervangen worden om het probleem op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Beste,

 

Ondertussen getest met de kaart van mijn vrouw van Argenta met dezelfde kaartlezer en dit is geen probleem. Ik vrees dus dat het aan de kaart ligt.

Mvg

Steven

Reputatie 4

Hallo, @Steven De Vriendt,

Dat is een goede test om te doen. Zo kan je onderscheiden of het aan de kaart of aan de kaartlezer ligt.

We raden natuurlijk nog wel steeds aan om met de helpdesk alles na te kijken op de kaart en dan eventueel over te gaan tot een vervanging van de kaart.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer