Beantwoord

technisch probleem easy banking app

  • 7 January 2020
  • 13 reacties
  • 6337 Bekeken

Beste,

sinds een week kan ik me niet meer aanmelden op de easy banking app. Ik krijg steeds melding van een technisch probleem met code ‘EBW2800’. 

Ik wachtte af of het probleem zichzelf zou oplossen, tevergeefs.

 

icon

Beste antwoord van LienV 7 January 2020, 11:44

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7

Bedankt om het ons te laten weten @ogezluc 

Fijn weekend alvast.

Ik kreeg access nu,

plaatselijke tijd 10.24 a. m.,13 november. 

Hey @ogezluc ,

Helaas is het nog niet opgelost op dit moment.

Via onze algemene post kan je dit mee opvolgen.

Groetjes,

Lieze

Enige oplossing voor mijn toestand? bestendige fout melding," probeer later opnieuw", geen kaartlezer ( zou onderweg zijn sedert begin November).

Had verwacht dat die per koerierdienst  verstuurd zou worden, niet per normale post ( ok voor België, niet voor Thailand). 

Geen foutcode, zou ik zeker gemeld hebben.

Alleen een helpdesk telefoonnummer. 

Ik wacht ook op een nieuw Digipass. Daar ik in het buitenland woon kan die een maand onderweg zijn daar spijtig genoeg met normale post opgestuurd. 

Dus geen verrichtingen en saldo gegevens mogelijk.

 

Mijn excuses voor het ongemak, @Patrick V H .

We werken inderdaad zo snel mogelijk aan een oplossing!

Groetjes,

Lieze

Gedomicilieerd in Frankrijk verblijven wij in Portugal en merkten daar het probleem ook op. Na herinstallatie van de app gingen wij op zoek naar een (thuis vergeten) kaartlezer om de app te activeren. 

Helaas bracht het gevonden exemplaar geen soelaas, zelfs de app activeren lukt niet met behulp van de kaartlezer.

Wachten dus op Godot...

@ogezluc , Krijg je hierachter een foutcode met tussen haakjes?

Groetjes,

Lieze

Ja,

"door een technisch probleem is de app momenteel niet beschikbaar, probeer later opnieuw" 

Hey @ogezluc ,

Krijg je dezelfde foutmelding door?

Groetjes,

Lieze

Ik krijg al 3 dagen de melding : "Technisch probleem, probeer later.".

Moet ik blijven proberen? 

Gelukt, bedankt!

Reputatie 1

Dag @Emiliackr,

bedankt voor je bericht!

Die foutmelding wijst op een problem met de aangesloten bankkaart. Wat je best doet is het profiel verwijderen en met je bankkaart en kaartlezer opnieuw aanmelden.

Je kan je profiel via de volgende stappen verwijderen:

  • open de Easy Banking App,
  • klik rechtsboven op 3 bolletjes
  • klik op ‘Profielgegevens’
  • klik onderaan op ‘Profiel verwijderen’

Reageer