Beantwoord

Technisch probleem easy banking app

  • 9 November 2020
  • 7 reacties
  • 338 Bekeken

Beste,

Al meer dan 14 dagen  kan ik me niet meer aanmelden op de easy banking app. Ik krijg steeds melding van een technisch probleem en dat ik later nog eens moet proberen. Hoelang moet ik nog blijven proberen ? Wanneer komt er een oplossing ? Helpdesk bellen is nutteloos, daar geraak je niet binnen…

Bij mijn echtgenoot, hetzelfde probleem….

icon

Beste antwoord van YannickB 10 November 2020, 08:31

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2

Hallo @chades711  

Wonen jullie in het buitenland? Er zijn momenteel algemene problemen met het aanmelden op de Easy Banking App voor klanten die in het buitenland wonen. Onze technische diensten zijn hiervan op de hoogte en doen hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

We wonen inderdaad in het buitenland. Alvast bedankt voor je antwoord. Hopelijk komt er snel een oplossing.

beste @IngeD ,

 

ik ervaar dezelfde problemen, ook al sinds 14 dagen.

Ook ik woon in het buitenland.

Ik had de app verwijderd, maar geraak nu niet voorbij de verificatie : ook steeds dezelfde melding.

Hopelijk zeer snel opgelost ?

 

vriendelijke groeten,

 

Nico

Reputatie 2

@Nico vdP het is inderdaad een algemeen probleem voor verschillende klanten die in het buitenland wonen. Onze technische diensten doen hun best om het zo snel mogelijk op te lossen voor jullie! Alvast mijn excuses voor het ongemak!

@IngeD ,

 

alvast hartelijk dank.

Laat U maar weten als ik het terug kan proberen.

 

vriendelijke groeten,

 

Nico van der Poorten

Reputatie 7

Hallo @Nico vdP @chades711 

Ik heb een aparte pagina en banner aangemaakt om jullie op de hoogte te houden. Van zodra er een oplossing is, lees je het hier. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het wachten.

Super, snelle reactie via het forum.

Bedankt.

Nu blijkt maar hoe belangrijk de app geworden is in mijn bankzaken.

Reageer