Ik heb problemen met inlogin op de easy banking .
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelIk heb problemen met inlogin op de easy banking .
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHeb je in dat geval recent nieuwe applicaties geïnstalleerd? Zo ja, dan dan raad ik je aan om die apps via de instellingen van je smartphone geforceerd te stoppen en om, indien die optie ingeschakeld staat, ‘autostart’ of gebruik op de achtergrond uit te schakelen.
Mogelijk dien je nadien ook je toestel te herstarten.
toch blijft het probleem het zelfde na het sluiten van alle apps
Bedankt!
Die boodschap verschijnt wanneer Easy Banking merkt dat een andere app je scherm probeert aan te passen. Uit veiligheid zal onze app zichzelf dan blokkeren.
Meestal gaat het om onschuldige apps zoals apps die de lichtsterkte en de kleur van je beeldscherm aanpassen, of Facebook Messenger (wanneer er bepaalde instellingen geactiveerd werden).
Je kan dit vaak oplossen door alle apps die op de achtergrond geopend staan, te sluiten.
En de app jou gebruikt komt boven easy banking te staan .schakel de door te gaan ..dit wat ik heb ontvangen als ik probeer in te login
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.