Beantwoord

Telkens weer profiel aanmaken op easy banlking

  • 16 February 2022
  • 16 reacties
  • 426 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 7 reacties

Sinds enige tijd stel ik vast dat ik telkens opnieuw mijn profiel moet aanmaken als ik wil inloggen op easy banking.

Elke keer opnieuw je kaart en klantnummer ingeven, profielnaam aanmaken en opslaan, op den duur krijg je er wel genoeg van.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

icon

Beste antwoord van YannickB 25 February 2022, 09:04

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 3

Dag @lsp 

Kan je proberen om het cache geheugen van de bank Applicatie te wissen?

Beschik je over een IOS toestel? Volg dan onderstaande stappen:

  • Ga naar instellingen op je GSM toestel,
  • Klik op ‘algemeen’,
  • Druk op ‘Iphone opslag’,
  • Klik verder op de bank Applicatie,
  • Vervolgens selecteer ‘ruim op’.

Beschik je over een Android toestel? Dan kan je de cache legen op volgende manier:

  • Ga naar instellingen op je GSM toestel,
  • Klik op ‘Apps’,
  • Selecteer de bank Applicatie,
  • Ga verder met ‘opslag’,
  • Klik vervolgens op ‘cache legen of cache wissen’.

Daarna zou het probleem dat je ervaart niet meer mogen voorvallen.

Hallo Shari,

Thx voor je tip. 

Helaas gaat het hier om de webapplicatie op IMac, niet op de telefoon dus.

Reputatie 3

Dag @lsp 

Dan heb jij waarschijnlijk een antivirusprogramma dat telkens de browsegeschiedenis en cookies uit jouw browser wist. 

Helaas heb ik niet meteen een oplossing hiervoor… Je kunt eens in de instellingen kijken ofdat het op automatisch wissen staat en uitschakelen.

was net op t zelfde idee gekomen :smiley:

Reputatie 3

Hey @lsp 

Dus dat was dan het probleem? Het is nu opgelost?

helaas...

heb in het verleden alleen essentiële cookies aanvaard. ga volgende keer eens proberen of probleem opgelost geraakt door alle cookies te aanvaarden. wie weet

Reputatie 3

@lsp 

Laat zeker weten ofdat het aan de cookies ligt. Ik vermoed van wel.

zonet ingelogd  en weer ‘t zelfde liedje. niet opgelost dus...

Reputatie 4

Hallo, @lsp,

Wat jammer om te horen. Je werkt dus op een iMac, dan werk je ook waarschijnlijk via de webbrowser van safari. Heb je toevallig ook nog een andere webbrowser op de iMac staan bv. Google Chrome? Dan kan je eventueel wel proberen of je via die weg  een profiel op Easy Banking Web kan aanmaken en kan opslaan zonder problemen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

ik werk via Chrome niet safari

Reputatie 4

En je hebt geen mogelijkheid om via een andere webbrowser of zoekmachine te werken?

Reputatie 6
Badge +3

Misschien kan Isp Microsoft Edge (deze browser is sinds enige tijd compatibel met alle Apple besturingssystemen) installeren en het dan nog eens proberen.

Ik heb zo voorgehad met ING homebanking, toen ik Safari gebruikte moest ik telkens de kaartnummer en de klantennummer ingeven desondanks ik aangevinkt had van de gegevens te bewaren, sinds ik ME gebruik moet ik dat niet meer doen.

 
 
Reputatie 7

@lsp 

Moet je ook op andere websites steeds opnieuw aanmelden, of enkel op Easy Banking? Indien enkel bij ons, heb je dan toevallig een snelkoppeling, favoriet of bladwijzer die je gebruikt om Easy Banking te openen?

Aan het aanvaarden van enkel de essentiële cookies zal het alvast niet liggen. Je aanmeldgegevens worden apart bewaard op het moment dat je zelf aanduidt dat je dat wilt.

probleem stelt zich allen bij Fortis.

gebruik idd een bladwijzer maar dit is ook ht geval voor andere sites

Reputatie 7

probleem stelt zich allen bij Fortis.

gebruik idd een bladwijzer maar dit is ook ht geval voor andere sites

Bedankt voor je antwoord.

Kan je in dat geval de bladwijzer even verwijderen, je browser volledig sluiten via het menu linksbovenaan op je Mac, de browser terug opstarten en vervolgens manueel naar onze site surfen, of deze link gebruiken?https://www.bnpparibasfortis.be

Meld je vervolgens aan en kies om je profiel te bewaren, meld af en sluit opnieuw je browser volledig.

Als je vervolgens opnieuw naar onze website gaat en je gegevens bewaard zijn gebleven, dan kan je opnieuw een bladwijzer aanmaken. Werd er nog steeds niet bewaard, dan kan je het zoals @Alexander en @LarsD zeiden best eens met een andere browser proberen.

Verder is het ook mogelijk dat je een antivirus of beveiligingspakket gebruikt dat automatisch gegevens van bepaalde sites verwijderd. Sommige van dit soort programma’s hebben instellingen waarbij bijvoorbeeld banksites anders beheerd worden dan andere websites. Je kan dit normaal gezien aanpassen in de instellingen van deze programma’s.

Reageer