Toevoegen van ING rekening in easy banking lukt niet meer

  • 2 July 2020
  • 5 reacties
  • 320 Bekeken

Sinds ongeveer 2 weken geleden zijn de ING-rekeningen niet meer zichtbaar in easy-banking. Het opnieuw toevoegen van de rekeningen lukt niet meer.

Na het uitvoeren van de laatste stap (selectie van de toe te voegen rekening) komt er de melding “we koppelen momenteel uw rekening”, maar dan gebeurt er verder niets meer. 

Vorige week was er een popup melding bij het opstarten van de app met de melding dat het koppelen van rekeningen van andere banken vanaf 25/6 terug zou werken maar dit is nog steeds niet in orde.

Versie van de app: 29.0.7

Ik heb dit probleem reeds telefonisch gemeld op 20/6 aan de helpdesk en op 26/6 via mail maar ik heb nog steeds geen enkele reactie ontvangen.

 

 


5 reacties

Hey @theosmeulders ,

 

Mijn excuses voor het ongemak dat je ondervindt.

Zou je ons kunnen vertellen welk toestel en welke versie iOS of Android je hebt?

Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

 

Groetjes,

Lieze

Galaxy A5 met android versie 8.0.0.

App is reeds volledig verwijderd, telefoon herstart en opnieuw geinstalleerd

Bedankt voor de details, @theosmeulders !

Krijg je na het herinstalleren dezelfde foutmelding?

Groetjes,

Lieze

Ja, identiek hetzelfde probleem.

Bedankt voor de informatie, @theosmeulders !

Ik gaf je situatie door aan de technische dienst. Van zodra ik hier antwoord op heb, laat ik het je weten.

Groetjes,

Lieze

Reageer