Beantwoord

Transacties niet zichtbaar in de easy banking app

  • 28 November 2021
  • 3 reacties
  • 645 Bekeken

k merkte vanavond dat de transactieinfo in de easy banking app voor IOS niet up2date is.
Een gedane overschrijving is niet zichtbaar. Het saldo klopt wel. Uitloggen en weer inloggen helpt ook niet.  
Zowel bij uitgevoerd als gepland is de overschrijving niet zichtbaar. Als ik inlog via easy banking web dan zijn de overschrijvingen wel zichtbaar. Dus niet op de app op de iPhone en iPad.

Ik ervaar dit als zeer vervelend.

Hebben jullie hier weet van? 

 

icon

Beste antwoord van seerdekens 2 December 2021, 21:56

Bekijk origineel

3 reacties

Het valt mij op dat na middernacht de informatie wel beschikbaar is. Heeft dit met de valutadatum te maken? 

Reputatie 2

Dag @WillyN ,

 

Inderdaad, we zijn er van op de hoogte en doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

Fijne dag verder,

 

Jill

Reputatie 3
Badge

@WillyN ik heb een tijdje geleden een gelijkaardig topic geopend: 

Vandaag is er een nieuwe versie van Easybanking app gelanceerd voor Android en IOS. Het probleem zou nu van de baan moeten zijn.

Reageer