Beantwoord

Uit te voeren betaling

  • 24 August 2020
  • 1 reactie
  • 550 Bekeken

Beste, ik heb online een bestelling geplaatst in een webshop. Ik wilde betaling via de bancontact app gekoppeld aan de BNP Paribas app.

Ik zie de verrichting nu staan in de “uit te voeren” verrichtingen in mijn BNP Paribas app op datum van vandaag. Van de webshop krijg ik een mail dat de betaling niet doorgekomen is.Moet ik dit manueel uitvoeren, of gebeurt dit automatisch later vandaag nog?

De QR code die gescanned moet worden voor de betaling staat ook nog altijd open op mijn PC scherm…

Dank u voor uw antwoord.

 

Ann

icon

Beste antwoord van Anonymous 24 August 2020, 14:27

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @ann.bernaerts ,

 

Als dit bij “Uit te voeren” staat, wilt dit zeggen dat dit nog in verwerking is.

Ik raad je aan even af te wachten alvorens je de betaling opnieuw uitvoert.

Moesten wij ook doorkrijgen dat de betaling geweigerd is, zal deze betaling verdwijnen.

Moest de betaling wel echt van je rekening afgaan, neem je best nog eens contact op met de webshop. In dit geval zouden ze de betaling wel ontvangen moeten hebben.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer