Beantwoord

Van Bpostbank naar BNP Paribas als Belg in het buitenland

  • 9 January 2024
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Ik ben klant van Bpostbank en kom over naar BNPParibas. Ik woon echter sinds september in het buitenland en heb me uit het Belgisch register uitgeschreven. 

Ik vraag mij af of ook ik de integratie kan meemaken als ik in het buitenland woon. Zo ja, kan ik mijn adres online wijzigen zodat ik mijn nieuwe kaart van BNPParibas in Nederland kan ontvangen? Of kan ik het op kantoor komen ophalen? 

icon

Beste antwoord van LarsD 10 January 2024, 09:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Hallo @Cinterklaas,

Bedankt voor je bericht.

Je kan best het adres laten wijzigen want anders gaat de nieuwe kaart, die je automatisch gaat krijgen nadat je rekening is omgezet naar een rekening bij Bnp Paribas Fortis, aankomen op het verkeerde adres.

Zodra de rekening is omgezet naar Bnp Paribas Fortis kan je het adres laten wijzigen via één van onze kantoren. Je kan op onze website een afspraak maken

Je kan ook contact nemen met het Easy Banking Centre om het adres op afstand te laten wijzigen.

Vanaf 22 januari heb je namelijk ook toegang met je huidige debetkaart op onze digitale toepassingen: Easy Banking Web en Easy Banking App.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen via het nummer 02 762 60 00. Het Easy Banking Centre is  open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Oké, duidelijk! Dank u wel @LarsD!

Reageer