Beantwoord

verrichtingen niet zichtbaar Mastercard

  • 13 September 2023
  • 1 reactie
  • 328 Bekeken

Hallo, 

Ik kan via de Easy Banking app mijn verrichtingen niet raadplegen van de Mastercard Gold. 

Er is een gele driehoek met daarin een uitroepteken te zien en krijg steeds de melding; “ Uw verrichtingen zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens”

Dit is het geval voor de huidige en vorige periode. 

Hoe kan dit probleem verholpen worden? 

 

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 13 September 2023, 13:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo, 

Ik kan via de Easy Banking app mijn verrichtingen niet raadplegen van de Mastercard Gold. 

Er is een gele driehoek met daarin een uitroepteken te zien en krijg steeds de melding; “ Uw verrichtingen zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens”

Dit is het geval voor de huidige en vorige periode. 

Hoe kan dit probleem verholpen worden? 

 

 

Dag @KimGuldentops,

 

Bedank voor je bericht.

 

Er is momenteel een technisch probleem in verband met de verrichtingen van kredietkaarten te bekijken op de Easy Banking App, onze excuses.

Er wordt hier volop aan gewerkt om dit zo snel mogelijk terug in orde te krijgen.

 

Ik begrijp dat het vervelend is,  je kan de verrichtingen wel nog nakijken via je Easy Banking Web.

Je kan dit door via ‘Rekeningen en kaarten’ te gaan naar ‘Mijn kaarten’. In deze lijst kan je dan de verrichtingen terug vinden door je kredietkaart aan te duiden.

 

Groetjes, 

Tim DL 

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer