Beantwoord

Waar geraak ik mijn uitgaven voor de Supermarkten kwijt ?

  • 5 September 2023
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Waar wij ik mijn uitgaven voor de supermarkten aan toe ?

De uitsplitsing voor de categorie ‘Winkelen’ ziet niet erg logisch uit. De kosten voor ‘Alcohol en roken’, ‘Koffie en snacks’ en ‘Cadeaus’ kan je overal oplopen. Deze kost kun je niet uitfilteren op uw kasticket van een supermarkt of een pompstation!

Logisch zou zijn dat er een categorie voor ‘Supermarkt’ en ‘Bouwmarkt’ zou bestaan.

Nog mooier zou het worden als er een uitsplitsing mogelijk zou zijn, voor supermarken in drie categorieën. Hierdoor zou je onderscheid kunnen maken, tussen de favoriete supermarkt, de uitzonderlijke en de anderen. 

icon

Beste antwoord van Jonas F 5 September 2023, 13:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Waar wij ik mijn uitgaven voor de supermarkten aan toe ?

De uitsplitsing voor de categorie ‘Winkelen’ ziet niet erg logisch uit. De kosten voor ‘Alcohol en roken’, ‘Koffie en snacks’ en ‘Cadeaus’ kan je overal oplopen. Deze kost kun je niet uitfilteren op uw kasticket van een supermarkt of een pompstation!

Logisch zou zijn dat er een categorie voor ‘Supermarkt’ en ‘Bouwmarkt’ zou bestaan.

Nog mooier zou het worden als er een uitsplitsing mogelijk zou zijn, voor supermarken in drie categorieën. Hierdoor zou je onderscheid kunnen maken, tussen de favoriete supermarkt, de uitzonderlijke en de anderen. 

Dag @mertenfr,

Bedankt voor je bericht en je feedback.

Zoals ik in mijn vorige post al reeds aangaf zitten er in onze budgettool vooral categorieën die vervolgens worden uitgesplitst in overkoepelende uitgaven.

Ik snap dat je het makkelijk zou vinden om een uitgave op te splitsen op basis van waar je deze hebt aangekocht, echter kan de naam van de supermarkt niet echt beschouwd worden als een uitgave.

Je feedback heb ik aan ons team die de budgettool van onze Easy banking app beheert doorgegeven.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer