Beantwoord

Kaart toevoegen aan Google Pay werkt niet

  • 2 July 2023
  • 2 reacties
  • 466 Bekeken

Ik kan mijn mijn nieuwe Hello Bank Visa debitkaart niet toevoegen aan Google Pay. De foutmelding: “Your card couldn't be added. Please contact your card issuer for more info. You can also try adding a different card.” Ik heb mijn kaart al geactiveerd en de pincode veranderd aan een bankautomaat. Doe ik iets verkeerd?

icon

Beste antwoord van Jonas F 3 July 2023, 10:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Ik kan mijn mijn nieuwe Hello Bank Visa debitkaart niet toevoegen aan Google Pay. De foutmelding: “Your card couldn't be added. Please contact your card issuer for more info. You can also try adding a different card.” Ik heb mijn kaart al geactiveerd en de pincode veranderd aan een bankautomaat. Doe ik iets verkeerd?

Dag Senne F.

Het is mogelijk dat Google nog een verificatie vraagt om je kaart in de wallet toe te voegen. Dit is een extra veiligheid die in werking treedt omwille van fraude. 

Je zal best eens contact opnemen met ons via de Hellobank app, via tabblad communicatie en kies voor Hello team. Duid nadien het onderwerp aan waarvoor je belt. 

Op die manier krijg je een medewerker aan de lijn die je kaart kan verifiëren voor Google Pay.

Veel succes!
Jonas F

Oké, zal ik doen. Bedankt voor de snelle reactie!

Reageer