Ik heb net een sms gekregen van dit nummer dat mijn kaart xxx werd toegevoegd in appel pay . De kaart nummer klopt wel . Maar ik heb het niet gedaan . Omdat ik al lang van gebruik ben . Door schrik en onzekerheid . Heb ik mijn kaart leeg gemaakt dat niemand geen geld kunt gebruiken.
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Bij twijfel is het inderdaad best om de kaart al tijdelijk te blokkeren. In de app klik je dan op Mijn Diensten, dan Rekeningen en kaarten, klik op de knop Kaarten: de lijst met kaarten verschijnt onderaan op het scherm. Klik op een kaartnummer om toegang te krijgen tot de details en instellingen van de kaart. Daar ga je dan de optie vinden voor ze tijdelijk al te blokkeren, voor bijvoorbeeld online gebruik.
We adviseren je ook contact te nemen via onze beveiligde kanalen zodat we kunnen verder nakijken voor jou wat er precies is gebeurd:
Via Easy Banking Web kan je bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten.
Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.
Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor jou klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.