Beantwoord

Aankoop online Maestro niet meer mogelijke?

  • 25 November 2020
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

De sites amazone, aliexpress, xm.com geven mij elke keer een error melding. Ik heb contact genomen met de sites. Het probleem ligt blijkbaar bij mijn bank BNP paris bas. Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem. (Ik heb vroeger die bij die 3 sites vaak besteld).

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van YannickB 26 November 2020, 12:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Karim,

Bedoel je dat je een foutmelding krijgt wanneer je wilt betalen?

In dat geval raad ik je aan om na te kijken of je op die sites (of in je browser) toevallig geen oude kaartgegevens hebt opgeslagen. Bijvoorbeeld kaartnummers en vervaldatums van vervallen kaarten die nog steeds opgeslagen staan. Zo ja, dan dien je die te verwijderen.

Voer je steeds manueel alle info in, dan raad ik je aan om ons even te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code zodat we zicht hebben op je rekeningen en kaarten.

Reageer