Beantwoord

activeren debetkaart

  • 7 January 2024
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Geachte 

 

ik probeerde vandaag mijn debetkaart activeren. Daarvoor is volgens de instruct iets een 11 cijferige code benodigd. Noch in de papieren die op kantoor in Mechelen kreeg, noch in de mails, noch in de brieven met kaart en code kan ik deze terugvinden. Hoe nu te handelen ?

icon

Beste antwoord van LarsD 8 January 2024, 10:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Bruggemans Rudiger,

Bedankt voor je bericht.

Deze activatiecode is verzonden per sms. Indien je dit niet hebt ontvangen dan raden wij aan beveiligd te bellen naar het Easy Banking Centre om de kaart op afstand te laten activeren.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je  geen gebruik van de app? Je kan dan bellen via 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer