Ik had mn bank - en visakaart laten blokkeren via card stop owv verlies portefeuille
Heb alles teruggevonden...vraag nu om kaarten te deblokkeren en te activeren…
Mvg
Ch
Beste antwoord van JillH
Bekijk origineelIk had mn bank - en visakaart laten blokkeren via card stop owv verlies portefeuille
Heb alles teruggevonden...vraag nu om kaarten te deblokkeren en te activeren…
Mvg
Ch
Beste antwoord van JillH
Bekijk origineelIk had mn bank - en visakaart laten blokkeren via card stop owv verlies portefeuille
Heb alles teruggevonden...vraag nu om kaarten te deblokkeren en te activeren…
Mvg
Ch
Dag
Fijn om te lezen dat je je kaarten gelukkig teruggevonden hebt.
Wegens veiligheidsredenen is het niet mogelijk om verloren kaarten te deblokkeren via deze Community, omdat we je niet correct kunnen identiceren langs deze weg.
Hiervoor neem je best contact op met het Easy Banking Centre (02 762 60 00). Indien je nog toegang hebt tot Easy Banking App op je smartphone, kan je best beveiligd inbellen via het 4e symbool onderaan “Contact” en vervolgens “Easy Banking Centre” te selecteren bovenaan.
Alvast bedankt,
Jill
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.