Beste ik heb vorige week gebeld vóór een activeringscode aan te vragen maar deze sms heb ik nog steeds niet ontvangen kan ik de kaart ook aan het loket activeren in de bank zelf?
mvg tim
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelBeste ik heb vorige week gebeld vóór een activeringscode aan te vragen maar deze sms heb ik nog steeds niet ontvangen kan ik de kaart ook aan het loket activeren in de bank zelf?
mvg tim
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag Tim35
De activeringscode of startcode ontvang je ook voor het kiezen van je pincode, anders wordt er je thuis één opgestuurd maar dan duurt het proces iets langer.
Je hebt waarschijnlijk nog net de mogelijkheid je eigen pincode te kiezen maar daarvoor dien je ons telefonisch te contacteren om de code heruit te geven. Laat zeker je gsm-nummer nakijken door de adviseur! Je kan de adviseurs bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Alles is op afspraak in de kantoren door de covid-maatregelen dus ik vrees dat je aan een loket niet verder zal geholpen worden.
Met vriendelijke groet
Shari V
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.