Beantwoord

activeringscode

  • 20 May 2021
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

Beste ik heb vorige week gebeld vóór een activeringscode aan te vragen maar deze sms heb ik nog steeds niet ontvangen kan ik de kaart ook aan het loket activeren in de bank zelf? 
 

mvg tim

icon

Beste antwoord van Shari V 21 May 2021, 09:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Tim35

De activeringscode of startcode ontvang je ook voor het kiezen van je pincode, anders wordt er je thuis één opgestuurd maar dan duurt het proces iets langer.

Je hebt waarschijnlijk nog net de mogelijkheid je eigen pincode te kiezen maar daarvoor dien je ons telefonisch te contacteren om de code heruit te geven. Laat zeker je gsm-nummer nakijken door de adviseur! Je kan de adviseurs bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Alles is op afspraak in de kantoren door de covid-maatregelen dus ik vrees dat je aan een loket niet verder zal geholpen worden.

Met vriendelijke groet

Shari V

Reageer