Beantwoord

aflossing via creditkaart

  • 6 December 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

maandelijks krijg ik een afrekening op mijn mastercard 

na een telefoontje naar opti line zij men dat het adres anders was dan in hun gegevens

dus weten we niet vanwaar dit bedrag komt of voor dient

de kaart staat op mijn naam,

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 7 December 2021, 09:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Willem,

Ik heb alle persoonlijke info uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info deel je best nooit zomaar online, want dat maakt je een doelwit voor fraude.

Voor meer info over die transactie kan je eventueel contact opnemen met Worldline, de beheerder van het betaalnetwerk waarop je Mastercard werkt. Je kan hen bereiken via 02 205 85 85.

Als het om een frauduleuze reactie gaat, dan dien je je mastercard zo snel mogelijk te blokkeren via CardStop (078 170 170) en een klacht in te dienen bij de politie.

Nadien kan je via de website www.mijnkaart.be de betalingen betwisten.

Reageer