Beantwoord

Afzender in Zoomit

  • 9 December 2021
  • 7 reacties
  • 324 Bekeken

Er blijven steeds 2 taken uit te voeren in zoomit voor aanvaarden van afzender Medisch Labo Medina b.v.

Ik heb in zoomit deze afzender geweigerd maar in communicatie blijven er nog steeds 2 taken op rood staan.

Ik heb beide facturen van deze afzender reeds lang betaald maar deze beide taken blijven steeds openstaan in rode kleur in communicatie in het overzichtsscherm van  Easy Banking terwijl ik deze verwijdert wil zien in het overzicht communicatie.

Mvg

Droedsbeke Hans

 

icon

Beste antwoord van YannickB 16 December 2021, 09:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4

Hallo, @HDroesbeke,

Bedankt voor je bericht. Je kan het volgende proberen te doen:

Ga naar je profiel op Easy Banking Web. Daarna klik je voor Dagelijks Bankieren en nadien Ga naar Zoomit.

Je ziet hier een lijst met alle beschikbare Zoomit-documenten.  Klik rechts van een factuur op de horizontale strepen en kies voor Reeds betaald.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Geachte

Het lukt niet om deze verzender medisch labo medina BV te verwijderen en zodoende blijven steeds 2 berichten openstaan in rode kleur in communicatie in het overzichtsscherm van  Easy Banking terwijl ik deze verwijdert wil zien in het overzicht communicatie.

Je ziet hier een lijst met alle beschikbare Zoomit-documenten.  Klik rechts van een factuur op de horizontale strepen en kies voor Reeds betaald.

 

Helaas blijken gewone stervelingen niet over die mogelijkheid te beschikken.

Reputatie 7

Hallo @HDroesbeke 

Ik heb de afbeeldingen uit je bericht verwijderd omdat er persoonlijke info en rekeningnummers van anderen in stonden.

Als je in Zoomit documenten van een bedrijf of organisatie krijgt, dan wilt dat zeggen dat je hen jouw rekeningnummer hebt gegeven. Op basis daarvan kunnen zij beslissen om jou facturen of andere documenten via Zoomit te sturen.

In principe kan je hen contacteren en vragen om je geen documenten meer via Zoomit te sturen, of om jouw rekeningnummer uit hun database te schrappen. Sommige bedrijven geven je ook de mogelijkheid om in je profiel op hun site aan te duiden of je al dan niet met Zoomit wilt werken.

Je kan ook in Zoomit zelf een afzender aanvaarden en vervolgens meteen weigeren. De openstaande documenten zullen dan na enkele dagen verdwijnen.

Geachte

Ik heb uitgevoerd zoals voorgesteld, namelijk twee afzender(s) aanvaarden en meteen weigeren maar desondanks blijven er in het overzichtsscherm na het aanmelden op de app van BNP Paribas Fortis op mijn smartphone in communicatie 2 taken op rood staan voor het aanvaarden van deze afzenders.

Dus probleem blijft.

 

 

Reputatie 7

Wanneer heb je de afzenders verwijderd? Het kan alvast enkele werkdagen duren voordat de meldingen in Easy Banking ook verdwijnen.

Beste

De afzenders staan al weken op geweigerd in zoomit maar hoe ik deze effectief kan verwijderen weet ik niet.

Reageer