Beantwoord

Apple pay kaart toevoegen werpt niet

  • 10 September 2021
  • 3 reacties
  • 1958 Bekeken

Beste 

 

Vandaag probeerde ik mijn bankkaart toetevoegen aan apple pay maar krijg steeds deze melding

Kaart niet toegevoed neem contact op met je kaartversterker

icon

Beste antwoord van JadieT 25 September 2021, 15:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @yanko ,

 

Heb je reeds de stappen gevolgd die worden weergegeven via de volgende pagina: Apple Pay koppelen?

Indien dit toch het geval zou zijn en je krijgt nog steeds deze  foutmelding te zien, dan raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92.

 

Op zaterdag zijn we nog te bereiken tot 17h en van maandag tot vrijdag van 7h tot 22h.

 

 

WIj hopen jou hiermee reeds van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Hallo @yanko ,

 

Heb je reeds de stappen gevolgd die worden weergegeven via de volgende pagina: Apple Pay koppelen?

Indien dit toch het geval zou zijn en je krijgt nog steeds deze  foutmelding te zien, dan raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92.

 

Op zaterdag zijn we nog te bereiken tot 17h en van maandag tot vrijdag van 7h tot 22h.

 

 

WIj hopen jou hiermee reeds van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

probeer al heel de week te bellen en sta steeds een uur in de wacht heb vandaag ook weer 2 uur in de wacht gestaan. en heb het probleem nog steeds

Reputatie 1

Dag @yanko 

Dan laat je dit best even nakijken door één van onze collega’s door contact op te nemen met het Easy Banking Centre vanuit je Easy Banking App.

Meld je aan en klik onderaan op ‘contact’ en ‘Easy Banking Centre’.

Momenteel is het helemaal niet druk op onze telefoonlijn en staan we voor je klaar tot en met 17h.

Groetjes

JadieT

Reageer