Beantwoord

Apple pay: kaarten overzetten naar nieuwe iPhone

  • 18 June 2023
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Ik ben van iPhone veranderd. Van iphone 8 naar 13.

Maar mijn apple pay functie werkte niet meer.

Bleek dat ik mijn kaarten moest toevoegen en dat lukte. Toen vroeg het systeem mij om de kaarten te verifiëren. Daar stond een telefoonnummer bij. Dat leek mij nogal omslachtig. Is dat de normale manier. Iemdan daar ervaring mee?

Dank alvast,

Koen Brandt

icon

Beste antwoord van LarsD 19 June 2023, 10:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Dat wordt inderdaad telefonisch geregeld met jouw bank.

Best is om meteen vanuit je bank-app contact op te nemen, dan moeten er geen hele resem veiligheidsvragen gesteld worden en is het registreren van je bankkaart(en) bij Apple Pay in een handomdraai gefikst.

Succes!

Reputatie 4

Hallo, @Koen Brandt,

Bedankt voor je bericht. Het is zoals @Luvan al aangaf: wegens veiligheidsredenen wordt er gevraagd om te bellen naar ons om de kaart te kunnen valideren voor Apple Pay.

Om je zelf het gemakkelijk te maken kan je inderdaad best ons contacteren via Easy Banking App door er te klikken op Communicatie, dan Easy Banking Centre en als laatste optie Rekeningen en Kaarten. Op die manier wordt je al beveiligd doorgeschakeld met ons. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer