Beantwoord

bankaart geblokkeerd

  • 16 May 2022
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Hallo,

Gisteren werkt mijn bankkaart nog 

Perfect..

Nu deze morgen is ze ineens geblokkeerd

Gebeld naar via de fortis app

Blijkbaar heb ik nog een oude kaart

Die met 6703 begint

Hoe is dat mogelijk dat mij dat niet  gemeld werd

Net nu ik met een verhuis bezig ben

 

icon

Beste antwoord van YannickB 17 May 2022, 09:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @Michel24 

Het is inderdaad niet prettig als je kaart plots niet meer werkt.

Al onze oude Bancontact-Maestro debetkaarten worden sinds vorig jaar stelselmatig vervangen door een nieuwe Bancontact-Visa Debit-debtkaart.

Die nieuwe kaart zou ongeveer twee maanden geleden in je brievenbus moeten hebben gezeten.

Aangezien je ze niet hebt gekregen, hebben we ofwel geen correcte adresgegevens voor jou, of is de kaart met de post verloren gegaan.

Ik raad je aan om eerst en voorals je adres na te kijken via Easy Banking Web. Als je een Belgische elektronische identiteitskaart (eID) en een kaartlezer voor eID’s hebt, dan kan je je gegevens meteen online updaten. Deze handleiding kan je daarbij helpen:

Nadien bel je ons Easy Banking Centre best op via Communicatie onderaan in Easy Banking App zodat we meteen een nieuwe kaart op kunnen sturen.

Bij de vervanging van de oude debetkaarten, brengen we onze klanten daar ook van op de hoogte via mail. Om dat te kunnen en te mogen doen hebben we wel een correct mailadres en jouw expliciete toestemming nodig. Je kan je e-mailadressen en je toestemmingen beheren via Easy Banking.

 

Reageer