Beantwoord

bankaart kwijt en ken mn rekening nummer niet van buiten

  • 16 June 2020
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Beste

bankaart kwijt en ken mn rekening nummer niet van buiten Ik heb ook sinds vandaag een andere gsm waardoor ik niet meer op de app van Fortis onli e bankieren kan want kan me er niet op activeren door dat ik geen kaart meer heb

icon

Beste antwoord van YannickB 17 June 2020, 07:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag Daisy

 

Bedankt voor je bericht!

Wij kunnen je kaart jammer genoeg niet blokkeren en vervangen via deze website, want wij hebben geen toegang tot jouw gegevens.

Als je je kaart kwijtraakt, dan bel je best altijd zo snel mogelijk met Card Stop via 078 170 170 om ze te laten blokkeren en om zeker te zijn dat je verzekerd bent in geval van misbruik.

Je debetkaart kan je nadien laten vervangen door ons even te bellen via 02 762 60 00.

Groeten

LienV

Bedankt voor de reactie 

Ja dat zou tof zijn.als jullie die al kunnen blokkeren en ik al een vervanging kaart kan krijgen 

Alvast bedankt 

Vriendelijke groeten daisy

Reputatie 7

Hallo Daisy,

Om te voorkomen dat er een misverstand opduikt; wij kunnen je kaart jammer genoeg niet blokkeren en vervangen via deze website, want wij hebben geen toegang tot jouw gegevens.

Als je je kaart kwijtraakt, dan bel je best altijd zo snel mogelijk met Card Stop via 078 170 170 om ze te laten blokkeren en om zeker te zijn dat je verzekerd bent in geval van misbruik.

Je debetkaart kan je nadien laten vervangen door ons even te bellen via 02 762 60 00.

Ik verduidelijk dit alvast ook in het eerdere bericht van Lien.

Groetjes.

Reageer