Mijn bankkaart werkt plots niet meer, hij is niet gebroken en waneer ik wil betalen staat er magneetstrip niet te lezen
wat moet ik nu doen
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelMijn bankkaart werkt plots niet meer, hij is niet gebroken en waneer ik wil betalen staat er magneetstrip niet te lezen
wat moet ik nu doen
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelMijn bankkaart werkt niet?
Hallo Jente,
Vrijdag was er een algemeen technisch probleem waardoor onze Easy Banking Kanalen en debetkaarten niet langer werkten. Indien zou dit zijn opgelost.
Ik adviseer u om de kaart nogmaals uit te testen.
Lukt het nog steeds niet?
Contacteer ons dan telefonisch om na te gaan wat er met uw kaart misloopt. U kunt dit heel eenvoudig aan de hand van volgende stappen:
> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.