Bankkaart naar verkeerd adres

  • 2 July 2021
  • 1 reactie
  • 341 Bekeken

Ik woon reeds een jaar niet meer op dat adres waar een nieuwe pindebetcard heen is gestuurd in mei. Ik heb per 1 juli daarvan bericht ontvangen. Wat te beginnen. Ik wil mijn account blokkeren 


1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Astrid H. Roemer ,

 

Je kan hiervoor best contact opnemen met het Easy Banking Centre zodat op die manier het nodige kan bekeken worden om jouw adres te wijzigen en de vorige debetkaart te blokkeren en eventueel ook een nieuwe debetkaart op te sturen naar jouw correcte adres of naar een kantoor in jouw buurt.

 

Dit kan op het nummer 02 762 60 00. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 07:00 uur en 22:00 uur of op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

 

Reageer