Beantwoord

Bankkaart voor online banking werkt niet

  • 10 October 2023
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Hoi,

De kaart van onze dochter werkt niet voor online banking. Ze is naar een Fortis kantoor gegaan maar werd naar de website van Hello verwezen.

 

icon

Beste antwoord van Julie N 10 October 2023, 11:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Nele Russchaert

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Bedoel je dan dat ze de kaart niet kan gebruiken om aan te melden op Easy Banking Web? Of probeert ze een online betaling te doen? 

 

Indien ze een online betaling probeert uit te voeren, gaat ze eerst de kaart moeten activeren in winkel door de kaart in de terminal te steken en de pincode in te geven. Indien het over het aanmelden op Easy Banking gaat. Raad ik aan dat ze even telefonisch contact opneemt met ons. Zo kunnen we nakijken wat er juist aan de hand is.

 

Ze kan ons bereiken via Easy Banking App via de optie ‘Communicatie’ of op het nummer 02 762 60 00. Wij zijn op weekdagen bereikbaar van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Wij helpen graag verder. 

 

Met vriendelijke groeten, 

Julie N 

Reageer