Hoi,
De kaart van onze dochter werkt niet voor online banking. Ze is naar een Fortis kantoor gegaan maar werd naar de website van Hello verwezen.
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelHoi,
De kaart van onze dochter werkt niet voor online banking. Ze is naar een Fortis kantoor gegaan maar werd naar de website van Hello verwezen.
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor jouw bericht.
Bedoel je dan dat ze de kaart niet kan gebruiken om aan te melden op Easy Banking Web? Of probeert ze een online betaling te doen?
Indien ze een online betaling probeert uit te voeren, gaat ze eerst de kaart moeten activeren in winkel door de kaart in de terminal te steken en de pincode in te geven. Indien het over het aanmelden op Easy Banking gaat. Raad ik aan dat ze even telefonisch contact opneemt met ons. Zo kunnen we nakijken wat er juist aan de hand is.
Ze kan ons bereiken via Easy Banking App via de optie ‘Communicatie’ of op het nummer 02 762 60 00. Wij zijn op weekdagen bereikbaar van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Wij helpen graag verder.
Met vriendelijke groeten,
Julie N
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.