Beantwoord

Bankrekening

  • 19 January 2022
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

 Beste,

Ik heb een domiciliering waarbij het nummer van de bank in de domiciliering anders is dan op het document van de opdracht, kunt u dat even checken aub?

 

icon

Beste antwoord van YannickB 20 January 2022, 12:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Christiaan,

Ik heb alle persoonlijke info uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en financiële info deel je best nooit online.

Voor meer info over je domiciliëring, neem je best eerst contact op met het betrokken bedrijf. Zij beheren de domiciliëring en geven de info door aan de bank. Als de info langs hun kant klopt, dan kan je terecht bij ons Easy Banking Centre via Communicatie onderaan in Easy Banking App of op 02 762 60 00.

Beste YannickB

Dit is het antwoord dat ik ontvangen heb uit mijn vorige contact via de online banking

Aangezien het communicatiekanaal dat u hebt gekozen om ons te contacteren niet beveiligd was, hebben wij helaas geen toegang tot uw bancaire gegevens.  Waardoor we niet na kunnen gaan of dit al dan niet correct is. Mogen we u daarom vragen ons telefonisch te contacteren zodat we dit toch voor u kunnen nakijken. U kunt dit makkelijker dan ooit door volgende stappen te volgen:

U kunt uw vragen ook stellen op www.bnpparibasfortis.be/community

Ik heb getracht via de GSM toepassing en via 02/ 762 60 00 maar dat is hopeloos 10 min gewacht en maar zeggen wat je allemaal kan en hoe je informatie kan verkrijgen maar kreeg juist niets, wachten wachten en nog eens wachten in plaats van te zeggen hoeveel wachtende er nog voor zijn! Heb nochtans gebeld na 19:00 uur

Met vriendelijke groet

Christiaan

Reputatie 7

Mijn excuses voor het wachten Christiaan. Het is inderdaad zeer druk op onze telefoonlijnen. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te woord te staan.

Als je dat nog niet hebt gedaan, dan neem je zoals gezegd best eerst contact op met de uitgever van de domiciliëring (als wij dat natuurlijjk niet zijn). Domiciliëringen worden sinds enkele jaren zo goed als volledig beheerd door het bedrijf waarbij je ze geopend hebt.

Via de bank kan je doorgaans enkel invorderingen blokkeren en terugbetalingen vragen. Alle andere administratie en het volledig stopzetten van een domiciliëring, verloopt via het betrokken bedrijf.

 

Beste YannickB,

 

Omdat het bankrekeningnummer op een nieuwe domiciliering aangemaakt bij onze bank niet klopt met het bankrekeningnummer op ontvangen bevestiging van de domiciliering via de post wou ik weten wie de eigenaar is van dat nummer opgegeven in de domiciliering.

Groeten

Christiaan

 

Reputatie 7

Ik heb het nummer uit je bericht verwijderd. Op deze site kunnen we het niet toestaan dat financiële info wordt gedeeld en als bank mogen we je ook niet zeggen wie de houder van een rekening is als je er zelf geen volmacht op hebt.

Ik vermoed dat het bedrijf in kwestie verschillende rekeningnummers heeft, maar voor meer info kan ik je jammer genoeg enkel nogmaals doorverwijzen naar dat bedrijf. Enkel zij zullen je daar meer duidelijkheid over kunnen geven.

Reageer