Betalen via Klarna lukt niet

  • 10 August 2022
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Best 

ik wil iets bestellen via Klara achteraf betalen maar dit luk niet heb de nieuwe bankkaart van jullie al lang heb al alles geprobeerd om te doen ze vragen om contact op te nemen met jullie ma dit luk ook niet ik heb die safira ook al gewist maar nog altijd luk het niet hoe kan dit 


5 reacties

Reputatie 7

Hallo Valesca,

Heb je je nieuwe kaart al volledig geactiveerd door er eenmaal mee te betalen in een fysieke winkel? Pas nadien zullen contacloze betalingen, online betalingen en extra diensten die je aan je kaart kan koppelen, correct werken.

Ja die is al volledig gedaan heb heb die al en half jaar die kaart 

Reputatie 7

Welke foutmelding krijg je dan precies wanneer je met Klarna probeert te betalen?

Da jullie web plat lig en da ik contact met jullie moet opnemen 

Reputatie 7

Bedankt Valesca. Er is op dit moment geen algemeen probleem met de toegang tot Easy Banking.

Kan je me de exacte foutmelding zoals die op je scherm verschijnt, geven? Als er een code bijstaat, dan hebben we die ook nodig om het meer in detail na te kunnen kijken.

Als je weet hoe je een screenshot kan nemen, dan mag je die ook altijd aan je bericht toevoegen (als er geen kaartnummers of andere privégegevens op vermeld worden).

Reageer