Beantwoord

betalingen

  • 11 April 2020
  • 9 reacties
  • 1500 Bekeken

Beste , 

waarom word Mijn loon zo laat gestort  , mijn collega’s hebben het geld al gestort gekregen de 9 de van de maand 

vandaag is het 11 april en ik moet waarschijnlijk wachten tot 14 april voor mijn loon  door de feestdagen  , mvg 

icon

Beste antwoord van Anonymous 11 April 2020, 14:11

Bekijk origineel

9 reacties

Hey @Richie ,

 

Op bankfeestdagen, zoals Goede Vrijdag en Paasmaandag, worden overschrijvingen inderdaad niet verwerkt.

 

Groetjes,

Lieze

Beste , 

merci voor het snelle antwoord , ik was vergeten dat Goede Vrijdag ook een feestdag was voor de bank 

 

Beste Lieze

 

Ik heb u een privé bericht gestuurd wegens dat ik niet goed weet hoe ik een openbare vraag kan stellen? mijn excuses hiervoor. 

Er is ook iemand die geld naar me heeft gestuurd de maandag maar heb het geld nog steeds niet ontvangen kan er iemand mij helpen aub?

Reputatie 7

Hallo Moussa,

Gisteren was het een feestdag waardoor er geen overschrijvingen tussen banken verwerkt werden.

Als het geld werd overgeschreven van en naar een rekening van BNP Paribas Fortis of van Hello Bank, dan ontvang je het ten laatste vandaag.

Is het een verrichting in EUR tussen twee verschillende banken, dan kan het maximaal 3 bankwerkdagen duren. Je ontvangt dan ten laatste donderdag het geld.

Kan u zien of er overschrijving is gemaakt ? 

Reputatie 7

Jammer genoeg niet. Ik heb via deze site geen enkele toegang tot jouw gegevens. Daarnaast hebben we ook geen zicht op rekeningen bij een andere bank en mogen we geen info over anderen delen.

Van zodra het geld bij ons toekomt, zie je het alvast meteen op je zichtrekening.

Mijn ouders hadden de maandag gestort maar de bank heeft dat geweigerd weet u toevallig waarom 

Reputatie 7

@Moussa0073 Ik heb je afbeelding met je rekeningnummer verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen mee kan lezen. Ik raad je aan om nooit zomaar je gegevens op het internet te zetten. Ook geen rekeningnummers.

Ik heb zelf ook geen toegang tot je rekeningen, dus ik kan geen details van je verrichting opvragen. Het overzicht van de geweigerde verrichtingen toont echter niet de binnenkomende geweigerde verrichtingen, enkel die dat jij uitvoerde maar die niet verzonden konden worden, bijvoorbeeld omwille onvoldoende saldo.

 

Als jouw ouders geen melding bij hun bank hebben gekregen, dan is het geld alvast nog steeds onderweg.

Reageer