Beantwoord

bpost en bnp paribas klant

  • 4 November 2023
  • 1 reactie
  • 490 Bekeken

Beste,

ik ben reeds vele jaren klant bij zowel bpost bank als bnp paribas. Bij beide heb ik een zichtrekening en spaarrekening. Bij bnp paribas heb ik een comfort pack en bij bpost een b.comfort rekening. 
Mijn vrouw heeft een volmacht op de bpost rekening en is de bnp paribas rekeningen staan op onze beide naam.

op welke manier zal de overschakeling van bpost naar bnp paribs gebeuren?
Zullen de bpost rekeningen bij de bnp paribas rekening toegevoegd worden?

Zal ik twee keer een pack dienen te betalen? Indien ja, hoe kan dit opgelost worden? Zodat ik geen twee keer 5.5 euro per maand dien te betalen.

het bcomfort pack bij bpost heeft ook een ongelimiteerd aantal papieren overschrijvingen. Zal dit automatisch toegevoegd worden bij het easy pack als optie?

 

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 6 November 2023, 10:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Beste,

ik ben reeds vele jaren klant bij zowel bpost bank als bnp paribas. Bij beide heb ik een zichtrekening en spaarrekening. Bij bnp paribas heb ik een comfort pack en bij bpost een b.comfort rekening. 
Mijn vrouw heeft een volmacht op de bpost rekening en is de bnp paribas rekeningen staan op onze beide naam.

op welke manier zal de overschakeling van bpost naar bnp paribs gebeuren?
Zullen de bpost rekeningen bij de bnp paribas rekening toegevoegd worden?

Zal ik twee keer een pack dienen te betalen? Indien ja, hoe kan dit opgelost worden? Zodat ik geen twee keer 5.5 euro per maand dien te betalen.

het bcomfort pack bij bpost heeft ook een ongelimiteerd aantal papieren overschrijvingen. Zal dit automatisch toegevoegd worden bij het easy pack als optie?

 

 

Beste @Star,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Indien je in totaal 3 zichtrekeningen of minder hebt bij Bpost Bank en BNP Paribas Fortis, dan zullen dit allebei Easy Guide packs worden. Je betaalt dan 1 maandelijkse bijdrage van 5,50 euro/maand + voor de bijkomende rekening(en) 2 euro. 

Indien je wel meer dan 3 zichtrekeningen zou hebben, dan zullen er meerdere packs zijn.

 

Je spaarrekeningen worden niet onder een Easy Guide pack gebracht, aangezien de packs enkel zichtrekeningen betreffen en spaarrekeningen telkens gratis zijn.

 

Ongelimiteerde papieren overschrijvingen zal niet standaard in de pack zitten. Standaard zijn er 6 manuele verrichtingen/jaar gratis inbegrepen, er kan een optie aan je pack toegevoegd worden voor dit ongelimiteerd te maken. 

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

Reageer