Beantwoord

Cryptomunten aankopen lukt niet meer

  • 10 August 2020
  • 6 reacties
  • 2231 Bekeken

Ik kon 2 weken geleden nog overschrijvingen doen om cryptomunten aan te kopen op litebit.eu maar sinds een week geleden lukt dit niet meer. Volgens de bank mag het niet meer via Fortis/Fintro..

Staat dit ergens waarom dit zo nu is?

icon

Beste antwoord van Anonymous 10 August 2020, 11:37

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @Ilyas05 ,

 

Wanneer het niet lukt om overschrijvingen uit te voeren, is dit meestal omdat er een blokkade op de rekening van de begunstigde is geplaatst. Van zodra alles in orde blijkt te zijn, wordt deze blokkade weer opgeheven.

Je kan eventueel de website zelf contacteren, misschien dat zij hier meer over weten of je een alternatieve betaalmethode kunnen aanbieden.

Groetjes,

Lieze

 

Bedankt voor uw antwoord,

 

De bank heeft de hoofdzetel gecontacteerd van Fortis. Mijn bank heeft me gezegd dat ze een blokkade hebben gezet op de site ‘Litebit.eu’ dus kan ik daar geen munten meer aankopen via bancontact.

 

Groeten

Hey @Ilyas05 ,

Ik heb helaas niet meer informatie over deze blokkade. Hopelijk is het snel in orde!

Groetjes,

Lieze

Reputatie 2

Hey @Ilyas05 ,

Ik heb helaas niet meer informatie over deze blokkade. Hopelijk is het snel in orde!

Het lijkt mij onwaarschijnlijk te zijn, want naar verluidt gaat het om de even en zoveelste oplichterij:

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/gebruik-litebit-om-bitcoin-te-verhandelen-site-onbetrouwbaar

Ergo, BNP heeft er goed aangedaan het spul te  blokkeren. Als het goed is mag het ook gezegd worden.

 

Lol wat een onzin. Bye bye Fortis je hebt net 4 klanten verloren.

Reputatie 3

voor wie het nog baat, er is net een beter antwoord verschenen in een gelijkaardige topic.

 

 

 

 

Reageer