Beantwoord

Debetkaart

  • 21 January 2024
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Wanneer wordt mijn Bpost bankkaart vervangen  en kan ik ze nog overal gebruiken tot dan?

 

icon

Beste antwoord van Gella 21 January 2024, 16:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Hallo,

Men begint de kaarten van BNP Paribas op te sturen in februari. Tot zolang kan u nog de Bpost bankkaart voor alles gebruiken

Ik kan nog altijd niet inloggen bij easy banking kan zelf debetkaart niet scannen  blijven alle verrichtingen voor kaart zelfde mijn domicileringen en gebruik buiten Europa was bij bpist ingesteld tot eind april 2024

Reputatie 4

Hallo @Ann1234,

Bedankt voor je bericht.

We raden aan als je nog connectieproblemen hebt te bellen naar 02 433 40 07. Dit nummer staat ook vermeld als een bericht op onze website en onze app.

Domiciliëringen die van je rekening gaan blijven gewoon doorlopen.  

Een aantal functionaliteiten die voor de Bancontact-Visa Debit debetkaarten van BNP Paribas Fortis 
wel mogelijk zijn in onze digitale kanalen zijn dit niet voor de Maestro debetkaarten van bpost bank: wijziging uitgavenlimiet, raadplegen/deblokkeren Pin-code, blokkeren en vervangen van kaarten, Apple/Google/Fitbit en Garmin Pay en scanfunctie voor online betalingen.

Daardoor komt er nog een omwisseling van de Maestro debetkaarten in Bancontact- Visa Debit debetkaarten voor ex-bpost bankklanten waardoor ze ook kunnen gebruik maken van deze functionaliteiten. De vervanging van de kaarten zal in verschillende golven gebeuren in de volgende twee maanden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer