Na vele weken wachten….telefoneren naar hulplijnen en dan steeds een ander nr, krijgen om naartoe te bellen, heb ik nog steeds niet de mogelijkheid om in te loggen op de app….ga ik naar kantoor of welk nr ik ook bel….niemand begrijpt de fout die gebeurd is en waarom ik nog steeds geen kaart heb….blijkbaar kan je dus enkel en alleen maar inloggen met een debetkaart,dus na zes weken nu en nog steeds niet in het bezit ervan ben ik laattijdig met betalingen, krijg ik boetes en dergelijke en dit dankzij het o zo makkelijke app waar ik geen toegang toe heb wegens foutje bij de bank of overname...bestaat er dan geen enkele andere manier om toegang tot Uw rekening te krijgen? Is toch beetje absurd dat dit alleen maar werkt met debetkaart en kaartlezer….op zijn minst een eid of dergelijke andere manier om toegang te krijgen zou geen overbodige luxe zijn...maar ik moet me vooral geen zorgen maken….en vooral niet boos worden….
Beste antwoord van Liz
Bekijk origineel