Beste,
Mijn moeder van 82 jaar oud heefft haar nieuwe debetkaart (VISA) ontvangen, maar wenst deze te annuleren.
Hoe moeten we dit doen?
Vriendelijke groeten,
Vincent De Pauw
Beste antwoord van JadieT
Bekijk origineelBeste,
Mijn moeder van 82 jaar oud heefft haar nieuwe debetkaart (VISA) ontvangen, maar wenst deze te annuleren.
Hoe moeten we dit doen?
Vriendelijke groeten,
Vincent De Pauw
Beste antwoord van JadieT
Bekijk origineelDag
De nieuwe Visa debetkaart die je moeder ontvangen heeft, is een vervanging van haar huidige debetkaart. Dus deze kan niet zomaar geannuleerd worden.
Het is belangrijk om deze kaart binnen de 6 weken te activeren. Nadien wordt de huidige debetkaart afgesloten.Activeren kan je doen door een eerste PIN transactie uit te voeren in een winkel.
Groetjes,
Jadie
Euh, dat weet ik :)
Maar hoe kan ze een debetkaart opzeggen, ze wenst deze niet langer te hebben?
Dag Vincent,
Vermoedelijk wenst zij de debetkaart + zichtrekening af te sluiten?
Ze neemt best telefonisch contact opmet het Easy Banking Centre. Dit kan vanuit de Easy Banking App op haar smartphone, zo is de lijn onmiddelijk beveiligd.
Indien zij geen gebruik maakt van de Easy Banking App, kan zij het Easy Banking Centre bereiken op het nummer 02 762 60 00 op weekdagen van 7-22u en zaterdag van 9-17u.
Groetjes,
Jadie
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.