Skip to main content
Beantwoord

debetkaart vervangen minderjarige

  • 2 June 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

De debetkaart van onze minderjarige zoon is aan vernieuwing toe. De achterkant is niet helemaal meer leesbaar. In zijn easybanking app is de functie om een nieuwe kaart aan te vragen uitgevinkt. We vinden ook nergens terug in onze accounts waar we een  nieuwe kaart kunnen aanvragen.

1 reactie

Dag @Jasmine9278,

 

Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact op te nemen.

 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes,

Liz

Reageer