Beantwoord

Debit kaart werkt plots niet meer

  • 12 February 2022
  • 1 reactie
  • 386 Bekeken

Mijn debit kaart werkt plots niet meer, ik heb geen vervang kaart ontvangen en heb zeker nog genoeg geld op de kaart. Kan iemand me hiermee helpen?

icon

Beste antwoord van Shari V 14 February 2022, 10:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag @Enwin 

Jij gebruikt vermoedelijk de Maestro-debetaart nog maar deze worden vervangen door Bancontact-Visa-Debetkaarten.

Hiervoor neem je best telefonisch contact met ons op. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00  maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer